2015. január 9., péntek

Karácsony utáni update

Juhujj, vége a szünetnek, megmondom őszintén, örülök. Mivel nem mentünk sehova, és felváltva voltunk betegek, egy kicsit besokallt mindenki. Mert ugye gyerek mellet még betegeskedni sincs idő, hisz csak jönnek, jönnek, és mondják, hogy MAMAAAA.

Lulu már nagyon várta az ovit, hogy a barátaival játszon. Illetve nagyon izgul a szülinapja miatt, ami még egy hónap múlva lesz, de persze készülünk. A minap el kellett neki magyaráznom, hogy hogy születtek, ő és Maisy, hogy véresek voltak-e, hogy hangosan sírtak-e, hogy szopiztak-e, és hogy beragtapaszoszták e a metszés helyét a dokotrnénik. Tudom, hogy csak annyi infó kell a gyereknek, amennyit kérdeznek...na de azért zúdítja a kérdéseket rendesen! És közben látom, hogy pörög a kis agya.

Maisy is bölcsit kezdett, álllítólag nagyon független, imád a kertben lenni, imád csúszdázni és nagyon cserfes. Na majd látjuk, hogy a nagy "függetlenség" mikor jön elő hisztiként... Reméljük nem sűrűn :)

Én meg x éve előszőr töltöttem egy szabad reggelt egyedül, juhujj de jó volt, el is mentem a gymbe, és futottam egy jót! Szerintem jövő héten a gym után még ebédelni is elmegyek egy könyvvel a kezemben....már nagyon várom (Csak ne legyen senki beteg :))

xxx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése