2011. október 15., szombat

Pihenés a pihenésre

Csütörtökön hazaértünk a "nyaralásból", amit azért szerveztünk, hogy kipihenjük a nyaralást!
Bath mellett egy kis faluban, Freshfordban béreltünk egy stúdió apartmant öt éjszakára. Az idővel nagyon szerencsések voltunk, nem esett az eső egyáltalán, így jó sokat kirándultunk. Első nap egy három órás túrát csináltunk, egy római Acquaductot néztünk meg, ami a viadukt vízi megfelelője, ahol két folyó keresztezi egymást. Meg ettünk egy isteni sült malacos szendvicset!
A másik nagy túránk a hat mérföldes Bath Skyline útvonal volt, ami a város körüli hegyeken-völgyeken vezetett minket. Lulu nagyon jól bírta a hátizsákos utazást, ezer köszönet Nagypapájának ezért a fantasztikus hordozóért! Imádjuk, bár Nyakigláb Apu a hatodik mérföld után már nem volt túl lelkes a cipeléstől. A kirándulásokon kívül még várost néztünk és barátokat is látogattunk Salisbury-ben, Bath-ban és Oxfordban is!
Hogy még "mozgalmasabb" legyen a pihenés, Lulu második fogát növesztgette, ami persze senkit nem hagyott aludni rendesen. Erre még rátett az is, hogy idegen helyen voltunk, és hogy Nyakigláb Apunak egyedül is kicsi lett volna a francia ágy.
De nem akarok panaszkodni, hisz az utolsó estére kifejlesztettük a tökéletest (miután már szétcsúszott ülőgarnitúra szivacsokkal is próbálkoztunk, hogy egy picivel szélesebb ágyat kreáljunk). Kivonszoltuk az ágymatracot a nappali/előszoba/konyhába, és igaz kissé vacogva de végre kényelmesen sikerült egy jót aludnunk. Ez persze annak is volt köszönhető, hogy Lulu új fogacskájával, kitúrva minket a tökéletesen besötétített hálóból, nyikkanás nélkül újra átaludta az éjszakát!