2011. október 3., hétfő

Reggeli idill

Tegnap éjjel nem aludtunk valami sokat. Mármint a Lulu meg én. Első ébredéskor a lába szorult be a rácsok közé. Második ébredéskor hasra fordulva, kitekeredett nyakkal üvöltött. Harmadszorra nem kapott levegőt az orrán a takonytól. Aztán reggel hatkor meg már éhes volt a szentem. Átcincálódtunk a nagyágyba, miközben Lulu szopizott én elbóbiskoltam. Nagyon jól esett, a háttérből átszűrődő cuppogás, majd gőgicsélés, ahogy Lulu a szőrállatait idomítja. Tökéletes idill. Tökéletes gyerek. Igen, már süllyedek, mindjárt alszom.....
-Áúúúú- kiáltok fel fél perc múlva, miközben Lulu a képembe röhög és a fejemet püföli egy plüss nyúllal. Nesze nekem reggeli alvás!!!!

2 megjegyzés:

  1. hmmm, nagyon hasonlóan alakult a mi éjjelünk is, akkor ez országos :)

    VálaszTörlés
  2. Hat lehet, hogy neked is jol jonne egy olyan duplaparnas sisak. :>

    VálaszTörlés