2012. január 9., hétfő

Az eltüntető trükk

Nyakigláb Apu a minap vacsora közben egy megpucolt mandarint egyensúlyozott a fején, ezzel szórakoztatva a csöppséget. Én természetesen a kis csapatra ripakodtam, hogy azért "álljonmegamenetazétellelnejátszunkmárkéremszépen", mire a mandarin hirtelen eltűnt Nyakigláb Apu háta mögött, s ezt Lulu óriás kacagással díjazta.
Azóta a kisasszony  mindent, azaz MINDENT a fejére pakol, legyen az ruhadarab, játék, tányér, kaja, bármi! Nagyon édes, persze az odaszáradt humuszt kivakargatni a hajszöszből már nem olyan jó móka!
Aztán ma délután rájöttem, hogy Lulu továbbfejlesztette a fejrepakolós trükkjét, de nem is akárhogy: a csendes pihenő előtt Luluhoz legalább háromszor kellett bemennem megnyugtatni őt, nem is értettem, hogy miért. Énekeltünk, letettem, ő befordult a sarokba az állataival, és úgy tűnt, hogy elalszik végre, de pár perc múlva újra kiabálni kezdett és rángatta a rácsokat. Csak a harmadik menet után vettem észre, hogy szegény gyereknek tele van a pólója fakockákkal, azért nem tud elaludni, mert azok bökdösik minden oldalról. Fogalmam nem volt, hogyan kerültek a kockák a ruhája alá.... mígnem a délutáni játék közben kiderült:




2 megjegyzés:

  1. Ez irto edes! :) Hogy miket kepesek kitalalni!?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon lelemenyes a gyerkoc. Meg lehet, hogy buvesz lesz belole. :>

    VálaszTörlés