2013. november 4., hétfő

Halloween és egyebek (anya ne olvasd, sok benne a tök szó)

Nyakigláb Apu kapta a megtisztelő feladatot, hogy lányaival csokit vagy csalunkozni menjen. Eljött a nap, kikészítettem a fantasztikus jelmezeket. Maisynek nem volt választási lehetősége, homár lett, Lulu kinőtt hacukáját kapta. Lulu pedig ugye tök jelmezt kapott, de persze az utolsó pillanatban királylány akart lenni, ami egy tüll szoknyából és egy varázspálcából állt, illetve tökszemüveg, tökrajz az arcon, töktetoválás a kézen, ja és egy tökvödör...
Na elindultak, állitólag Lulu nagyon lelkesen kopogtatott azon ajtókon, kiabálta hogy "TRICKORTREAT", és kapta érte a zacskó gumicukrokat. Még jó, hogy egész rövid az utcánk, és kb húsz perc múlva, haza is ért a tökkirálylány. A küszöbön állva, nagy izgalommal mesélte, hogy mennyi cukra van, majd nevetve felkiált, hogy Mama juk, wííí (azaz pisi)....
A ház előtt keletkezett egy óriási pocsoja, de a hercengő egy gyors tütü váltás után (még jó hogy ebből van több is, bezzeg a tökjelmezből nem lett volna kettő pisibaleset esetén) ment tovább ,és folytatódott a csokivadászat.
De eközben már láttam a beöltözött gyerekfelhőket közeledni, úgyhogy egy gyors kancsó vízzel leöblítettem a járdát...már amennyire ezt lehet. Na de jött is a sereg gyerek, és édesek, és zajosak, és vannak kedvesen egy cukrot vevők, vannak a nem köszönöm, nem kérekezők, vannak azok akik narancsot választanak (mert persze én a csokik közé tettem egy rakás mandarint meg narancsot), és vannak a habzsolók, általában fiúk, akik kétszer is belemarkolnak.
Namármost, az egyik ilyen habzsoló nagy vadul markolászott, mikor kiejtett három zacsi gumicukrot a kezéből, és egy másik habzsolóval elkezdtek ezeken enyhén civakodni.....gondolom már mindenki kapcsolt, hogy ez a leöntött pisis járdán történt...gondolkoztam ezerrel, hogy most mit tegyek..mondjam hogy bocs fiúk, visszaveszem a zacsikat, mert beleestek a pisibe? .....De őszintén, nem volt idő semmire, megegyeztek, hogy kié legyen a pisis zacskó cukor, és mentek is tovább habzsolni.
Kicsit bűntudatom van, hogy hagytam őket, de végülis zacskóba volt még a cukor...Meg le is öntöttem vízzel...meg hát habzsolók....



xxxxxxxxxxxxxx

Látom ám, hogy a tükör előtt szöszmötöl Lulu, egyszer csak odafordul és kérdezi:
Mama, I am beautiful, yes? (Ugye gyönyörű vagyok Mama?)

Hát, nem mondtam igent erre...

xxxxxxxxxxxxxx

Vacsora előtt Daddy kérdezi:
Lulu have you washed your hands? - Lulu megmostad a kezed?
Aha!- Aha
Ohh good, when? - Az jó, mikor?
Last night! - Tegnap este!

xxxxxxxxxxxxxxx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése