2011. június 6., hétfő

Kékek...

Megígértem, hogy megírom, hogy Pocakos Barátnőmnek kisfia lesz. Juhujjj, nagyon örülünk és gratulálunk a Pocakos Családnak!!!! Igaz, még húsz hét hátra van, de én már összeraktam Lulu kinőtt kék és fehér ruhácskáit. Gondoltam szépen belehajtom őket a mózeskosárba, amit egyébként Lulu kinőtt négy hetes korában. Itt már gyanút kellett volna fognom, hogy ez a gyerek úgy nő, mint a bolondgomba.
Szóval pakoláskor alulra kerültek az icipici kékek, aztán jöttek az egy hónapos kékek, majd a három hónapos kékek. Így szépen megtelt a kosár, elvitelre. A hétvégén azonban kénytelen voltam Lulu (ezentúl Nyakigláb Lulu) hat hónapos ruháiból is tornyot képezni. Ugyanis az én nincsmégnégyhónapos leánykám azokat is pár hét alatt kinőtte. A centi a növekedési görbék legtetejét súrolja, úgyhogy pakolom át a fiókokat kéthetente és igyekszem lábfej nélküli rugdalózókat vásárolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése