2011. július 17., vasárnap

Ma megtörtént...

Minden szoptatós anyuka rémálma, hogy egyszer elfelejti visszacsomagolni magát. Hogy majd ÚGY nyit ajtót a postásnak vagy a gázosnak, az meg csak néz, anyuka meg észre sem veszi, hogy mi van.
Hát ma velem megtörtént, bér szerencsére nem volt annyira vészes a látvány. Nyakigláb Apu és Mamuci beszaladtak vásárolni, míg én a kocsiban etettem Lulut. Aztán siettem utánuk, Lulut cipelve a hordozóban, ami szerencsére eltakart engem, legalább is én ezt szeretném gondolni. És néztek páran, éreztem én, de többnyire a parkolóban. Gondoltam, hogy biztos cuki a gyerek.
Az úton hazafele vettem észre, bár nem követtem el közszemérem sértést, de a világos kék szoptatós felső erre a célra kivágott lukain keresztül ott kereklett a fekete szoptatós melltartó.
Nyakigláb Apu szerint nem volt NAGYON észrevehető. Mintha a kollekció része lett volna.

1 megjegyzés: