2011. november 3., csütörtök

Lulu napról napra ügyesedik, okosodik, már nem is bírom nyomon követni mennyi új dolgot tanult mostanában. A földre téve gurul össze-vissza, ülésből hasra fekszik, és néha vissza is tornázza magát ülésbe (bár magát a folyamatot még nem láttam, csak az eredményt). Emelgeti a popsiját, rugózik előre, mászna már a szentem, nagyon. Állandóan matat, nincs megállás, mindent megragad ami a keze ügyébe kerül. Kihúzogatja a fiókokat, kiborít mindent a földre, vagy egyesével megrágcsálja a tartalmát, és maga mögé halmozza őket. Felborítja a kukákat, belekapaszkodik a polcokba. Ma reggel azt vettem észre, míg a szobájában a földön rámoltam, hogy térdelt a kiságyban és felhúzta magát, hogy kikukucskáljon! Akkorát kacagott, mikor oda néztem, kis sumák. Aztán elbújt, majd megint röhögve kikukucskált! Megzabáltam!
A héten kicsit beteg volt szegény gyerek, és nem is volt valami jó az étvágya. Lelkesen dobálta a falatokat egyesével a földre, de előtte természetesen meggyőződött arról, hogy nézem, mit csinál. Nagyon sumák. És amikor hirtelen nemet mutattam neki, azonnal a kezem után nyúlt és ráharapott az ujjamra. Hát nehéz volt röhögés nélkül megállni.
A kisasszony mostanában elkezdett mindent utánozni. Ha eldől oldalra a babája, utána dől, megfújja a kajáját, teszi a falatokat a szánkba, vissza adogatja a játékait, lapozza a mesekönyveket. Egész ügyesen pakolássza már a kirakós játékait , és puszit is ad, vagyis inkább bekapja az arcunkat. Már tapsolni is gyakorlunk pár hete, ami fürdés közben megy a legjobban, jó nagyot csattan. A videón az első tapsolás-utánzás látható Nyakigláb Apuval.
Ja és az alsó két fog mellé már felül is kinőtt egy, és szerintem tuszakodik egy másik is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése